onsdag 13 augusti 2008

Ernst!

Nu har Ernst och Gunlög varit här lite mer än 1 vecka. Ernst har lyckats med det jag inte trodde någon valp skulle lyckas med, jag är nämligen ganska svårflörtad och det tar tid innan jag tar en hund till mitt hjärta men Ernst har lyckats med det. Han är så mysig och go denna hund!!! Jag hoppas verkligen att någon faller för denna underbara kille snarast och den personen kommer att vara så oerhört lyckligt lottad. Lite bilder från hans liv här just nu:
Ernst plockar upp leksak från gräset.

Vi var och handlade nya leksaker i djuraffären, Eira och Ernst fick vars en lila drake. Den är rolig tycker de. Ernst är rädd om sin och bär den så försiktigt så.

Ernst och Eira tittar på när Mathias grillar.
Kapplöpning till bollen.

Ernst med en annan favoritleksak.

Samma leksak igen, söt Ernst!

Runa och Gunlög övervakar alla vilda lekar....
... och ibland kan det behövas för inte leker de stillsamt de här två inte.

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag håller med Mathias, Ta en hane nästa gång!!!! Ernst är en charmbubbla helt i Nokias klass :D

Anonym sa...

Så söta vovvar!

Renata och Mats sa...

*** det ÄR något alldeles speciellt med hanhunda!***
och Ernst han är då för söt :)
Aj, aj Annelie, farligt, farligt att ha en sån gullig whippetpojke boende hos sig ;)
Hur ska det sluta???