onsdag 6 augusti 2008

Bolmen 1-3 augusti


Jenny och Anders bjöd in oss till deras paradis vid Bolmens sjö. Vi hade en underbar helg med fantastiskt väder (trots SMHI's domedagsvarningar om regn). Vi badade, solade, slappade, åt god mat, promenerade, fiskade, spelade TP och njöt av livet. Ni kan titta på ännu fler bilder på Jennys blogg (Nokia & Gråbo). Mitt kamerabatteri tog slut och Jennys minneskort tog slut så till slut fotade vi med Jennys kamera som vi stoppade mitt kort i man kan alltid lösa saker. Tusen tack för den här underbara helgen!

Å en sjöjungfru?

Slappa i solen!

Äldst och yngst i min flock.

Alla hundarna och Jenny och jag på promenad till Piksborg på banvallen en underbar promenadväg.

Utsikten från storstugan, Mathias och jag fick låna lilla gäststugan till höger i bild.

1 kommentar:

Källornas whippets sa...

Hon är himla söt Eira när hon tittar fram runt baken på Saga.