torsdag 6 november 2008

Packa ångest

Ahhhh istället för att packa så bloggar jag =D

Tidigt tidigt lördag morgon åker jag tillsammans med Per en lantbrukare i trakten till Kastrup för avfärd mot USA. Ska bli intressant att komma dit i "efter valet" yran. Har lite ångest för vad jag ska ha med bara. Vi ska på middag på onsdag med diverse universitets människor och mån-tisdag ska vi på gårdsbesök så det krävs ju lite olika kläder kan man säga och dessutom ska man väl åka dit och hem i någorlunda bekväma kläder. Vädret är en annan osäker faktor det kan vara allt mellan 5-20 grader om jag förstått prognoserna rätt men troligen runt 10 grader. Med posten idag fick jag en overall och plastskyddskläder så en del av gårdsbesöken är ju fixat i alla fall.
Blogga utan bilder går ju inte så här kommer 2 från i somras.


Runa undrar vad fasen Mathias håller på med? Behöver han räddas måntro?

Runa trillade till slut i och då fick hon simma ett pass med matte.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Blogga utan bilder går ju inte"...var det en pik eller?