söndag 13 september 2009

SVVK Laröd

Unghundklass hanar
Tvåorna regnade hela dagen, men de tre herrarna på bilden klarade nålsögat:

De på bilden placerades som följer i unghundsklassen: 2, 4 och 3. Ingen av dem fick dock CK.
Ernst rörde sig kanonbra idag och var en fröjd att visa. Han sprang tom lite snett framför mig på löst koppel. Bra jobbat Desire och Tobbe!

Fina Ernst!

Nöjd handler och nöjd hund.

Unghundsklass tikar.
Här regnade det nästan obehagligt mycket tvåor så när jag och sedan Sara fick vars ett rött band så dansade vi nästan indiandans.

Eira placerade sig precis som sin bror som fyra i klassen utan CK. Kanske skrämde handlern bort det med fina frisyren =D Snygg hund mindre snyggt hår... Jag är nöjd med min etta framförallt med tanke på att det var 17 tikar anmälda i klassen...


Ernst spanar, sötnosen!
Tack för att jag fick låna honom!

1 kommentar:

R-tan sa...

Vi gillar Ernst! han ska ta LC-cert nästa säsong, så att han får lite ordentliga meriter...