söndag 20 september 2009

Bildkavalkad LC provet i Horn

Första omgången:

Betty och Eira.

Eira!

Norsk hund? Den sprang med Trillik jag vet inte vilken hund det är men dagens coolaste bild.

Taktiksnack. Josefin med Gardena och jag med Eira.

Galen whippet start...

... kolla hur många tassar som finns i marken...

... och iväg.

Eira glad.

Haha den är min...

...bara min!!!

Visst var jag duktig?

Förvirrad matte får instruktioner från överdomaren Mats om vart man går av banan. På MC'n L-G.

Alla whippar som fick cert och CACIL utom de norske hanen som enligt ägaren dessutom blivit kvalificerad för INTLCCH. Från vänster: 1. Grändens Betty Mc Beal (82,25p, CACIL, BIR), 2. Budkavlen's Made in Heaven (81,5p CERT), 3. Pompeca's Gustavus Confutatis (80,75p, CERT), 4. Wikelllis You'll never Walk alone (80,75p, CERT), 5. Källornas Eira (80,75p, CERT), 7. Diago vd Waterram (80,5p CERT), 8. Trillik (80,25p, CERT) på 6:e plats inte med på kortet kom Replicas Black Panther (80,5p CACIL).

Alla VKLC/S hundar som tog cert och cacil. Från vänster Betty, Eira, Diago och Trillik.

3 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Ett jättegrattis från oss! Vilken tjej ni har!

Elin Rose sa...

Hejsan

Verkligen fina bilder med hundarna i "action".
Stort grattis till dom fina resultaten! =D

Soliga hälsningar Elin
www.sloughi.se (bloggen är uppdaterad med bilder från whippetrace derbyt)

Prizor's sa...

Grattis till framgångarna i Horn! Vilken härlig bloggsida, man blir glad av att läsa och kolla bilderna!

Ha det gott önskar vi alla i Knl PriZor's whippets i Göteborg!
Lena, Prinze, Zorro & Rocky