söndag 13 september 2009

Finbesök från norr!

Sara och hennes fina flickor kom ner till Skåne för att åka på hundutställning med oss. Lite kul är det med hundvärlden och forumet vinthund.net. Jenny och jag hittade varandra på forumet vinthund när Jenny och hennes man tittade på hus i Blentarp och enligt forumet bor ju jag där. Sara och jag har haft kontakt off forumet sedan Sara började titta efter en whippet och sedan råkade hon bli med den valp i den kullen som var min favorit av tikarna (Jenny har ju kullbror Nokia) och på den vägen är det! Härligt att man kan hitta nya goa vänner på detta vis!

2 lika galna tjejer som jag som gillar singstar!

Eira hittade en lekkamrat i lilla Jazza, de två lekte och lekte. Så söta småtjejerna! Miki är faktiskt vuxen nu och skulle inte leka bara övervaka.

grrr och morr

Eira leker katt och ligger på ryggstödet. Jazza tuggar ben för att bli av med gaddarna som kliar. Mathias och Sara diskuterar hus.

1 kommentar:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Nästa gång bjuder vi in till Singstar kväll i god tid och fyller huset =)