tisdag 15 januari 2008

Vakna av solen!

I julklapp fick jag en väckarklocka av en speciell sort (givetvis fick jag den av min tekniktokige hälft). "Wake-up light" Man ställer in sin tid man vill vakna och väckarklockan startar 30 minuter innan denna tid med en försiktig soluppgång...
...när den kommit till den tid man ställt in den på har man full sol! Och fåglar börjar kvittra (ganska enerverande kvitter men ändå). Så nu vaknar jag piggare och lite full i skratt varje dag av min soliga väckarklocka!

Behöver jag tillägga att jag är extremt morgontrött???
Den här väckarklockan har fått lite halvtaskig kritik typ att den inte gör en ett dugg piggare osv men jag gillar den! All sol är positivt även om just denna är extremt artificiell.

1 kommentar:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Den ser grymt häftig ut...