torsdag 24 januari 2008

Blåmärke

Att bli skadad ingår i mitt yrke, men den här gången var det inte så farligt som det såg ut i alla fall. Jag har svårt att få blåmärken fick knappt ens ett när jag blev sparkad så jag fick en spricka i knät eller då jag blev skallad så att jag skadade käkmenisken - men i fredags fick jag ett ordentligt blåmärke som var ömt i flera dagar och nu är det härligt svart-rött-violett tidigare i veckan var det blått och grönt. Och den sparken kände jag knappt kon bara nuddade benet. Konstigt, men man har kanske mer blodkärl precis vid knävecket som kan skadas?

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

SNYGGT!

Jag har också lagt upp mina skavanker nu ;-D

Elle sa...

Juste blåmärke! Riktigt klädsamt. Trist det inte är bikinisäsong så du kan visa upp mästerverket.

Sagoruna sa...

Fast Jennys var ett riktigt praktexemplar mitt lilla är ju bara en droppe i havet liksom!