fredag 12 september 2008

Ernst

Ernst är på besök och ska på utställningspremiär tillsammans med sin syster imorgon på SVVK's utställning i Laröd. Tant Saga ska också få vara vacker och tjusig om nu vädret tillåter och hon är på humör...

Vem kan motstå detta charmtroll? Inte jag i alla fall.

Ernst och jag låste ut oss i hallen och testade det nya hundspelet, de andra hundarna kan redan detta spel men Ernst har aldrig provat, men hej så galant han fixade det!


Puffa och välta klossen gick som den dans och godis det är gott!

Sen ska man städa bort klossarna efter sig tycker Ernst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skall inte Ernst få stanna hos er då?

Anonym sa...

lycka till!

Sagoruna sa...

Jonas - jo det hade väl varit trevligt, men 2 kullsyskon blir liiite jobbigt ffa när jag har en krävande 5 åring (Runa). Men jag önskar att jag hade orkat han är helt underbar.

Elle sa...

Å ernst... han är ju så söt!

Anonym sa...

Roligt spel. Var köper man det ?
-Jack-