torsdag 4 september 2008

Bilder från sista dagen med 10 whippets i huset.


Ernst och jag var helt slut efter LC provet.

Eira hugger in på Ernst.

En bild till Josefin och Jenny på er favorit Edit...

Springa är roligt.

Bus! På bilden finns Källög, Gunlög, Fröja, Ernst, Eira, Elda och Edit.

Ernst har lyckats få tag i favoritleksaken.

Elda har fått tag i den andra leksaken och jagas av Edit och Ernst.

Runa och Ernst busar.

Ernst tar bläckfisken...

...men ångrar sig fort när hela ligan börjar gadda sig.

7 kommentarer:

Josefin sa...

Hon är söt även när hon visar gaddarna:)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Suck! Jag förstår att du saknar gosplutten Ernst <3

Mikkan sa...

Jisses, ett helt Whippetkonvent! Jag tycker jag har fullt upp med en i huset! ;)

Sagoruna sa...

Jag har fullt upp med 3 i huset kan jag säga fast då är det egentligen bara 2 av dem som är lite krävande. Och ja jag saknar gose-Ernst jättemycket! Helt underbar liten kille faktiskt!

Anonym sa...

hur går det för Ernst..?
*suckar*...synd att det inte var tidigare under sommaren-under semestertiden...
varför visste jag inte...??
kram till alla dina tjejjer..

Anonym sa...

Oj vilken drös med söta vovvar! Och inte en enda finns det här hos mig...aaavundsjuk.

Anonym sa...

Oops, jag lyckades visst stava fel till mitt eget namn.