söndag 24 februari 2008

Valpar valpar valpar

Jenny, Mathias och jag gjorde en heldagsfärd a' 115 mil för att titta på 2 valpkullar -PlayAWhile's och Twyborns. Vi åkte hemifrån 7:55 och kom hem 23:35 så det var en låååång dag på alla sätt. Mycket valpar var det och väldigt söta. Min favorit från dagen är en liten tjej som redan var tingad och en hane som inte har hittat sitt hem ännu (den brindlade med mest vitt i mitten på första bilden). Ååå vad man blir valpsugen även om jag vet hur jobbiga de är så...
7 av valparna på Play A While på samma bild!

Hane 4 (tror jag) som är motvalls och inte alls ska göra som de andra...
Ja det är bara att gratulera uppfödarna till underbara valpisar! Tusen tack för att vi fick komma och titta.

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Om man tittar riktigt noga så är faktiskt alla 8 valparna med på samma bild. Tik 2 (tror jag det är) sitter bakom hane 2, som är längst till höger på bilden. Man ser en bit av ett öra och en liten rumpa ;-D

Sagoruna sa...

Jamen det har du nog rätt i för tik 4 som gick på egna strövtåg sen är ju med på bilden.

Anonym sa...

Också slog hundabstinensen till igen...så otroligt söta, jag vill också ha vovve!