måndag 31 augusti 2009

Surprise!


Lördagen den 29 augusti.

21 kommentarer:

mariaswhippar sa...

GRATTIS !!!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Grattis!!!
Äntligen =)

Jeanette sa...

Grattis!!! Jättekul! Inte som en direkt följd av att äntligen ha en hund som kan jaga trasa :-) skojar bara! ;-)

Anonym sa...

Åhå! Man får gratulera! :-)

Jonatan sa...

Grattis!!

R-tan sa...

Grattis från mig med! :)

Renata och Mats sa...

Jaha då.....
är det väl bara att fortsätta gratulationerna:))
***GRATTIS till er!!***

Kajsa sa...

Jättestort grattis! Så roligt!

Anonym sa...

Så det var DÄRFÖR du inte hade tid att åka på konferens ;-)

Massa grattis!

Jessica & Amora

Anonym sa...

Det var på tiden!! Grattis!! Nu väntar vi på ...........

Hälsningar

Arne med fam.

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS!!
"behöver man köra så långt för en sån sak"

När får vi komma på fest??

Hälsning mamma och pappa hänger säkert med

Lill sa...

Jätte Grattis..... Det var på tiden ;)

Ta hand om er...

Sagoruna sa...

Tack alla! Måste man ha fest också? Det trodde vi man slapp tills man skulle gifta sig. Och något annat i planerna än att bygga hus finns inte, det räcker bra med 3 odrägliga fyrbenta som driver matte till vansinne med att turas om att vara sjuka/skadade.

Elle sa...

Tja man kan ju inte gratta nog så än en gång:

GRATTIS! Det är jätte, jätte, jätteroligt! :D

Åsa sa...

Jättegrattis till er!
:-)

Josefin sa...

Instämmer i Gratulationerna, tyckte väl att jag såg något på ditt finger i söndags;)
Grattis, Kram Jossan

Anonym sa...

Snyggt. Stort Grattis
-Jack-

Whippeten Nota sa...

Grattis! =)

Sara och Miki sa...

Meh, jag som trodde jag grattat här också. GRATTIS!!! Men inte såg jag något på fingret i söndags, måste ha varit blind :D Ska ni bygga hus förresten, oooh!

Petra sa...

Tjo ho, Gratulerar! jag framför en grattistruddelutt och erbjuder ödmjukast mina tjänster i Blentarps kyrka när det blir tid...

Jättegrattis!!!

Alexandra sa...

Grattis! Fick höra av pappa idag att ni förlovat er. Vi höres!