söndag 19 juli 2009

Whippetträff i Malmö

Jeanette har ju tagit initiativ till att samla whippets till enkla träffar och eftersom jag och Jenny inte kan komma nästa helg så passade vi på att träffas i lite mindre skala idag. Mathias och jag tog 756 bilder (plus några från min lilla kamera) och vi ska strax iväg och se Harry Potter filmen så här kommer bara två bilder så länge. Det lär ta en vecka att gå igenom alla bra bilder från idag =D

Alla människor minus mig, Jenny och Mathias tror att alla hundarna är med på bilden dock.
Idag kom Pimme med matte Rebecka och husse Jesper, Ernst med matte Desire och husse Tobbe samt "mormor", Lisa & Bella med matte Jeanette och lillmatte Isabelle samt svärmor (?), Nokia & Leo med matte Jenny och Eira och Runa med matte Annelie och husse Mathias, Saga var också med men slapp vara med i inhägnaden med risk att bli nersprungen, är man tant så är man.

Annelie med alla hundar utom Bella.
Stackars Bella skulle hela tiden vältas av de andra hundarna så hon fick med jämna mellanrum räddas. Det var bara snälla Ernst som inte välte omkull henne.

5 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Då kan vi få ca 200 bilder var =)

Jeanette sa...

Åh jag längtar efter bilder, men jag nöjer mig med de 150 bästa :-) Tusen tack för idag allihop! Jag skickar med ett USB nästa gång.

Whippeten Nota sa...

Vilket bra initiativ av er att dra igång whippet träffar!!!

Sagoruna sa...

Ja Jenny du får komma hit imorgon och kopiera bilderna imorgon har jag en ytterst hektisk dag så jag hinner inte fixa med bilderna, men många bra finns där!

Jonatan sa...

Åh! Fina glada whippar i grupp. Det gillas!

Blir jag och Lili själva nästa vecka då? Verkar som en del av er har annat för er nästa vecka ju.