måndag 27 juli 2009

Måndag hemresa

Nu är vi på väg hem är på vägen mellan Katrineholm och Norrköping, längtar hem till egna sängen, trädgården som hundarna kan strosa i och min älskade dusch. Vi hörs!
Då Mathias tog över 3400 bilder under de här dagarna kommer det att ta ett tag för mig att gå igenom dem. Jenny fick en del med sig hem på USB minne och har lagt upp en hel del fantastiska bilder i sin blogg, och även Sara har lagt upp några i sin så titta där så länge!
Så här såg trädgården ut när vi kom hem... trädgårdsmonstret hade härjat fritt och det vara bara att bekämpa det för att vinna tillbaka trädgården!
Jag har förresten duschat 2 ggr på 12 timmar i min älskade discodusch sedan jag kom hem mmmmmmmmmmmmm!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Dusch kan aldrig nog överskattas!!

Elle sa...

Fuskis, jag saknar min discodusch!