torsdag 31 maj 2007

Runas mage.

Nu har det gått 3 dygn sedan Runas operation och damen ifråga mår bra. Hon börjar bli sitt glada busiga jag och tycker att livet inomhus är tråååkigt. Igår sprang hon runt och lekte med en bit tuggis och idag "pratade" hon av glädje när hon fick komma till min mormor, det gjorde hon minsann inte i söndags.
Idag tog jag bort hennes morfinplåster så nu återstår det att se hur hon mår utan det. Jag har fortfarande inte riktigt smält att det inte kommer att bli någon fortsättning på denna underbara hund, men har börjat titta lite på alternativ så vi får se vad det blir för whippa nästa år helt enkelt. Runas mage med alla stygnen, 18 timmar efter operationen. Jättesnyggt gjort - tusen tack Gunilla!!!
Runas morfinplåster undrar om hon har varit lika hög som jag när jag fick morfin?

Inga kommentarer: