måndag 14 maj 2007

Discoduschen!












Hurra hurra äntligen har den kommit! Efter MÅNGA turer så kom den äntligen. Vi hämtade den i Malmö, dock fattas det vissa delar så jag har bara betalt halva. Bla fattas ett sidoglas, en ny front (den som sitter på är trasig), lite lister, hjul och smått och gott. Sätta ihop den får man ju göra själv på plats och det tog några timmar...

Duschen har följande varningstext (OBS ordagrannt avskrivet):

1. Read carefully the operation instructions before using this of vapour.
Förstod någon?
2. Do not enter this booth when the sterilizing system is working.
Ok det var ju relativt logiskt åtminstone.
3. Children should be accompanied by adults when using this sauna of vapour.
Är barn så besvärliga att man måste vara flera för att kontrollera dem?
4. The aged, intelligence obstacle personage or the pregnant women should not use this sauna of vapour.
Får jag alltså inte använda den? Gammal och alzheimers light?
5. People when drunk of people who infect asthma, or hypertension or cardiac should not use this sauna of vapour.
Nu vill jag veta hur man blir full på folk? Folk-öl kan jag förstå men folk? Och ja infekterad atma lät ju inte heller bra...
6. In case the emergency - bottom to stop taking bath wheen feeling uncomfortable.

Ja den sista kommenterar jag inte ens den får stå för sig själv!

Duschen är i alla fall hur härlig som helst att duscha och bada i ffa om man inte är påklädd - eller hur Mathias? (Han testade massagefunktionerna med kläderna på - en lärdom pilla inte på knappar du inte vet vad dom är till för!)

5 kommentarer:

Mathias sa...

Jag undrar just vad de var för hustomte som var där o skruva ihop duschen då jag kan erindra mig att Bloggerskan befann sig ute i solen o flyttade på någon liten blomma samt åt glass....

Elle sa...

Äntligen! Grattis! :D

Jenny,Nokia och Leo sa...

Vilken tur att det finns såna fortfarande, hustomtar alltså. Jag hoppas prinsessan i huset inte glömmer sätta ut gröt då och då, för annars kanske han försvinner...

Sagoruna sa...

Här sätts ingen gröt ut men väl annat. Bloggerskan var för övrigt fullt sysselsatt med gräsklippning, ogräsrensning och rabattomförflyttning! Fast det är klart hustomtar har kanske inte så bra minne? Men jag har en snäll hustomte det har jag!

Anonym sa...

Välkommen i blogvärlden! Vacker,vacker springbild!