söndag 11 mars 2012

Promenad med Elin

Elin och jag for till sandtaget för att gå en runda.
Iskra spanar.
Sen blev Iskra busig och jagades av sin mor, Iskra kom då på den briljanta iden att hoppa över diket...

Bara en liiiiiten missbedömning av avståndet...


Bästa sättet att bli torr på är att springa allt vad man kan!
Tre tokiga knasfior!
Runa hoppade elegant över diket.
Iskra tog i allt hon kunde för att inte bada igen men missade även denna gången och kraschade i dikeskanten.

Tre leriga lyckliga lortgrisar!

3 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Grattis till gårdagens resultat i utställningsringen! Runa ser ju fortfarande helt fantastisk ut! <3 Å härliga kort på vovvarna från sandtaget idag!

Sandra sa...

Vilka härliga bilder! Det var roligt att se Runa (tror jag att det var, veterantiken) i verkligheten. Hon har en väldigt speciell teckning. Iskra är jättefin också, roligt att se henne också. (Tänker på utställningen i Laholm, jag ställde ut vår Elin (Adagio Dolce Di Cioccolata, mörkbrindle och vit tik).

Sagoruna sa...

Tack Sandra! Ja Runa är speciell både på insidan och utsidan :) på gott och ont. Mitt galna yrväder!!! Och veteran det tror hon är nåt man äter, för det kan definitivt inte syfta på hennes ålder... Din Elin var också jättefin!! Kul att se och vi ses säkert igen bara jag får bli lite smalare först ;-)