fredag 10 december 2010

Vi firar!

En tonåring idag! För idag fyller Saga 13 år.
Smarrig tårta med 13 torrofderkulor på.

Mums - säg varsågod då!


Finaste Sagisen!

Snuttan!

Tack till Åsa som förde in den här helt fantastiska hunden i mitt liv och som även ägde Sagas pappa Hannes, morfar Mårten och tant Hanna vilket har gjort att jag totalt snöat in på whippet och vinthundar!
En liten Saga 8 veckor gammal.
Saga och jag möts för första gången på min födelsedag!
Hanna, Hannes och Mårten i februari 1998.

6 kommentarer:

Kattalena sa...

Grattis!!! Oscar grattar och hälsar att han gärna hade smakat en bit av tårtan!

Herman sa...

Herman med familj gratulerar "gammel mormor"

Jenny sa...

Grattis från oss i Småland!

Anonym sa...

Grattis Saga från Ernst och Désirée!

Tassintryck sa...

GRATTIS! Så söööt på fällen!
kram från mig
/maria

Kajsa sa...

Grattis i efterhand till fina Sagisen!