lördag 23 maj 2009

SVVK Bosjökloster


Man kan buga även med CK rosett på halsen...

Storslam för gänget!
Nokia BH-3 med CERT!!! Ernst CK och BIM-junior, Eira CK och BIR-junior samt BIS-junior reserv. Lills faraohundar tog vars ett cert och Alva blev BIS-unghund och BIM. Alexandras greyhound Ewe blev BIR och BIS-2, Marias Izac blev BH-R.
Återkommer med fler bilder i morgon, nu ska jag sova för att pigg och vaken sitta som sekreterare på Greyhoundspecialen imorgon förmiddag.
Jag är jättenöjd med min lilla hoppe-loppa!

8 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Åh, hurra för CK, jag blir så avis att jag dör :D Kul att du ringde, synd jag inte fick skvallret i direktsändning bara hihi. Hurra för Eira! (Nokia grattar jag i hans egen blogg)

Jeanette sa...

Supergrattis! Verkligen bra jobbat. Du kanske kan hålla i min ringträning ;-)Vi hörs.

Whippeten Nota sa...

Grattis till syskonens klassvinst och BIR & BIM junior placeringar!
Extra grattis till Eira som dessutom blev BIS-junior reserv!!! Vilken lyckad dag!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Hon är för go Eira, lika pigg och glad i finalen som när hon kom på morgonen =) Fina tjejen fixade det galant!!! Tjohoo, nu blir det turné med snyggingarna ;-D

Annakarin @ Mathias.W sa...

Hej & tack för tass avtrycket! Såg er i går och tycket mycket om både Eira, och Ernst och Runa :)Grattis till fina placeringar med alla 3.

Josefin sa...

Grattis!

Play A While sa...

Grattis till fin placering!!

Kattalena sa...

Grattis till allihop!!! Så kul!