fredag 17 oktober 2008

Hitta djuret!


9 kommentarer:

Elle sa...

HAHA! Så kul att du gjort en hitt-djuret du också! Nu får vi se vad Kajsas tränade blick har att säga!

Sagoruna sa...

Jajamen fast hon brukar hitta djuren lätt som en plätt! Fast den här bilden är ju extra rolig tycker jag... Och den visar ju också underbara Skåneleden vid Sövdesjön!

Elle sa...

Ja jag hittade faktiskt djuret men snacka om välkamoflerad!

Sagoruna sa...

Ja du inser kanske vissa problem...

Mathias sa...

Det står en randig terrorist i sele på bilden, är det de (o)djuret du menar?

Jenny,Nokia och Leo sa...

Det är minsann inte helt lätt att identifiera en whippet i skogen alla gånger. Jag glömmer aldrig den gången jag försökte kalla in Hassel, som sprang efter ett rådjur, när jag plötsligt insåg att Hassel stod bredvid mig och att det var ett kid som var bakom rådjuret ;-D

Anonym sa...

Ja jag hittade också djuret! Vilket kamouflage, och så praktiskt när man är terrorist.

Vad fin bloggen blev i höstfärger förresten.

Anonym sa...

Finns övrigt en ny hitta djuret på min blogg också om du inte upptäckt det redan, men den är tyvärr inte lika fint årstidsanpassad.

Sagoruna sa...

Ja jättepraktistk för terrorsitverksamhet - mindre praktiskt för övervakaren. Täcken på hunde har mer än en funktion...
Jenny - kan se det där för mig och ffa Hassels förnärmade min när du står och ropar på honom och han redan står där ;D