lördag 19 juli 2008

Böcker jag läst i sommar.

Dead witch walking - Kim Harrison
The good, the bad and the undead - Kim Harrison
Every which way but dead - Kim Harrison
A fistful of charms - Kim Harrison
Undead and Unwed - Mary Janice Davidson
Undead and Unappreciated - Mary Janice Davidson
Undead and Unemployed - Mary Janice Davidson
Undead and Unreturnable - Mary Janice Davidson
Undead and Uneasy - Mary Janice Davidson
Fire me up - Katie MacAlister
Är det någon där? - Marian Keys
Greywalker - Kat Richardson
Poltergeist - Kat Richardson
Dead until dark - Charlaine Harris
Bara till låns - Judy Merrill Larsen
Lovligt byte - Janet Evanovich
The devil you know - Mike Carey
The royal treatment - Mary Janice Davidson
You slay me - Katie MacAlister

Jag har läst fler men kommer inte på titlarna just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser en trend att döma efter titlarna...mycket död (och o-död) ser det ut som.

Sagoruna sa...

Japp i princip alla handlar om vampyrer "urban fantasy" böcker jag fått låna av Marie. Riktigt underhållande faktiskt!

Källornas whippets sa...

Greywalker är skriven av Kat Richardson.

Marie

Sagoruna sa...

Vissta var det några fler böcker jag låande av dig MArie? Minns liksom inte alla men det komemr väl vartefter.