måndag 12 maj 2008

Valpar valpar valpar valpar....


Detta kommer att bli ett långt bildrikt inlägg. Valp är vald och presenteras när röstningen är avslutad. (-;

Först lite individuella bilder och sedan lite allmänna bilder. Marie lägger upp uppställningsbilder imorgon på källornas valpblogg (hennes uppkoppling strular annars hade de redan varit uppe).

Hane 1 Erland
Erland somnade med huvudet i mitt knä.

Hane 2 Ernst

Gunlög har en favoritson, visst är de söta tillsammans?
Tik 1

Hon har lite storhetsvansinne...

Tik 2
En bestämd dam i Mathias knä.

Tik 2 grälar med mormor.
Tik 3
Sötaste skogstrollet.
Divan med rosa nagellack...
Tik 4
Apportören alltid på språng.

Men hon kan springa utan leksak också, det går dessutom fortare med dumboöron.

Vimmel bilder:
Joar och tik 3 (tror jag)
På trappsteget tik 4 och Erland, på väg ner tik 2 och redan nere tik 3.
Annelie med 5 av valparna.
Joar med 6 av valparna. Tik 1 surar i korgen efter att ha utstått uppställningsfotografering - hmpf! Inlindad i filten är hans favorit Erland som han ville ta med hem.
Alla utom tik 1 med Joar (hon fotas på bordet). Från vänster överst tik 3, Ernst, tik 4, tik 2 och Erland.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så ooootroligt söta! Den där hundabstinensen, den blev jobbig nu...

Jenny,Nokia och Leo sa...

Sötisar!! vet precis hur det känns att längta :D

mariaswhippar sa...

Jag vill oxå ha valp !!!!

Sara och Miki sa...

Oh! Får man rösta på någon alltså? Då röstar jag på.... ALLA! Men jag gillar Ernst :) Vilken blev det nudå *nyfiken*

Anonym sa...

Det blev den med snyggast teckning såklart :)

Självklart får du rösta, gärna till höger :)