söndag 24 juli 2011

Ryggont

Jag har haft ont i ryggen en längre tid, igår stod jag inte ut längre så vi tillbringade hela förmiddagen kl 7-12 på akuten i Lund. Diagnos ryggskott dvs ja du har ont men vi vet inte varför. Fick smärtstillande bla morfin men inte hjälpte det blev bara illamående. Det värsta är att jag inte klarar att sitta mer än kanske 10 minuter åt gången så att åka bil är en plåga. Hoppas att det snart blir bättre. Detta har gjort att jag inte orkar blogga, fota eller engagera mig i allt det jag vill, livet är inte roligt helt enkelt.

3 kommentarer:

Tassintryck sa...

Din stackare!!! Hoppas att du snart blir bra såklart! Krya på dig!
kram från mig
/maria

Kattalena sa...

Stackars, stackars dig! Ryggont är så hemskt, handikappar en helt :-(
Hoppas verkligen att det snart blir bättre!

Anonym sa...

Det var inte bra, du missade festen. Får hoppas att det går över snart.