lördag 26 februari 2011

Runa och Pappa Hoccus

Eftersom Jaana även äger Runas pappa Hoccus fick jag äntligen träffa honom och han träffa sin dotter. Nu är de 7½ respektive 11 år gamla!

De är inte ett dugg lika =)

I allt Hoccus gjorde känner jag så väl igen min Runa =)))

Runa och Hoccus!

Lika bestämt envetna båda två! Vi ska inte stå och dumglo i en fånig kamera så det så! Inte tillsammans i alla fall - allt ljus på mig!

Hoccus 11 år.

Hoccus igen <3

MIN matte!
Jaana har dessutom inga dörrhandtag i sitt hus i dörrarna eftersom Hoccus då går ut.. det ligger ett dörrhandtag på hatthyllan som man får ta med sig =) Hundarna får heller inte tillgång till köket eftersom Någon öppnar kylskåpet och startar spisen. Hmm det låter liksom bekant på något vis? Jag är lovad att Runa ska lugna sig och bli tant vid 10 års ålder =))) för pappa har lugnat sig lite efter det.

Inga kommentarer: