onsdag 23 februari 2011

Eira i Finland på äventyr.


Jag - Annelie är på mitt livs första sexresa! Givetvis har vi tagit Finlandsfärjan =) Hundarna tog hela resan med ro och betedde sig såklart som att de åkte färja varje vecka. Däremot var det mindre kul att kissa på ett blåsigt metalldäck i -20 grader...

Målet är att para älskade lillskruttan Eira! Nog för att jag är ny på det här men vissa saker visste jag inte =))) Tur man har en erfaren guide i sex-djungeln som visar hur det ska gå till i Uppfödare-Annika. Kullen är kennel Källornas men kommer att bo hemma hos mig för att få mig att släppa ifrån mig min prinsessa i 3 månader det vet jag inget och ingen som kan lyckas med! Håll utkik på Källornas blogg om den lyckligt utvalde =)

2 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Fina kort på Blanka! Men vad är detta för smygigt sätt :) Du har ju vart iväg med Eira! Va roligt :) Hoppas parningen och allt gick bra! MEN man kan inte säga A utan att säga B, vem är den lyckliga fadern?

Unknown sa...

De är fortfarande i Finland. Tålamod vi vill att allt ska vara klart innan vi går ut med något:))