måndag 16 augusti 2010

Skanör

Efter mötet for jag, Jeanette och Kacko ner till stranden och gick med våra flickor 5 whippar och 2 italienskor.

Kacko med några av våra tjejer i bakgrunden.
Eira och Lisa badade, Lisa hämtade pinnar och Eira sprang efter.

När man har badat får man springfnatt. Lisa med Eira efter sig och därefter kommer R-tan och Valborg.

Eira och Bella busade också. Fast Eira är bara tvungen att trycka till stackars Bella hela tiden. Du minns att du är minst va??? Va??

Runa älskar att springa på stranden!

Valborg dricker saltvatten, gott tycker hon!
Efteråt körde Jeanette inom Höllviken och visade ett jättefint hus:

I like!
Vi körde förbi många många fina hus, tyvärr hann jag inte fotografera dem. Ett av husen hade en gnistrande grön kortklippt gräsmatta, jag tappade nästan hakan. Gräsmattan hemma är ju brun med halvmetershöga inslag av ogräs...

1 kommentar:

Jenny sa...

Det är fint däromkring. Jag har ju jobbat där ett tag. Sandstranden som löper längs med väg 100 (när du passerar Höllviken på väg till bron över till F-bo och Skanör) har jag galopperat längs med många gånger.... Får väl åka tillbaka på semester någon gång....