måndag 31 maj 2010

film om LC.wmv

En liten hemmagjord film om vad LC är och hur det fungerar!

8 kommentarer:

Susanne sa...

Suveränt gjort, Annelie!
Susanne med whipparna i Mattmar

Birgittas hästsida sa...

Detta är nog den hittills bästa filmen jag sett som förklarar vad LC är. Alla filmer jag tidigare sett är filmade på så himla långt avstånd att man i princip inte ser någonting.

Jag tycker absolut att du ska försöka vidareutveckla filmen ännu mer Annelie- den skulle utan tvekan kunna spridas och användas som just information kring vad LC är.

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ja, den blev bra :)

Birgittas hästsida sa...

Förslag om du någon gång skulle vilja vidareutveckla filmen/ göra den längre:

- Sekvens där du förklarar varför hundarna har munkorg och täcke

- Hur tar man licens

- Hur går en tävling till

osv.

Whippeten Nota sa...

Bra gjort Annelie!
Håller med, saknar verkligen en film som på bra sätt kan visa vad lure coursing är, inte alltid så lätt att förklara för människor som inte har någon aning =) Detta var en efterlängtad film!

R-tan sa...

Jag kan bara instämma i hyllningskören. Om jag får vara lite kritisk så hann jag inte läsa alla texterna. Men en fantastiskt fin liten film var det! Jo förresten, lite italienare saknades också ;)

Elle sa...

Strålande! :D

sara sa...

Tycker det var en bra film, men som tidigare talare sa, så gick texterna lite för snabbt. Hann inte läsa alla ordentligt. Annars super för en som inte är så insatt!

Mvh Sara