måndag 11 juni 2007

Grilla och badpremiär!

Igår kväll var det 25 grader efter kl 18 som gjort för att sitta ute och njuta. Vi fick sällskap av Jenny och Anders, och deras 3 whippetgrabbar från byn. Vi åt tills vi nästan sprack och njöt av sommarvärmen! Detta är livet. Efter maten gick vi en sväng ner till sjön och det var sagolikt, helt kav lugnt, nästan inga mygg och lagom temperatur.Idag premiärbadade jag och Jenny samt mina hundar i Sövdesjön, det var riktigt varmt t.o.m. Saga doppade sig. Det var så otroligt varmt i solen men väldigt skönt när man doppat sig.Efter badet somnade hundarna på sin handduk och sov djupt tills vi skulle gå hem. Vilka livsnjutare, man ska lära sig av dem och ta livet på samma sätt tror jag!

3 kommentarer:

Elle sa...

Kan det inte vara sånthär väder nu fram till lilla julafton? Det tycker jag.

Sagoruna sa...

Ja fast då skulle man nog tröttna tror jag, men det måste ju inte blåsa å vara svinkallt men det kan ju regna sådär varannan natt eller nåt!

Elle sa...

Ja okej då, det är en deal!