söndag 5 september 2010

Haväng

Idag for vi till Haväng för att mysa och gå promenad, vi hann ju inte fira vår ettårsdag i söndags så då gjorde vi det idag.
Brösarps backar.
Ett hus på vägen med häftig utsikt!
Verkeån! Å vilka minnen den ger en.
Flickorna!
Runa glad radiobil.

Saga tyckte det var en jättemysig promenad.

Vågor.

Hej matte vi kan stå fint!

How're you doin'?

Husse vi e oxå hungriga!!!!

Hmm undrar vad de gör där borta?
Husse kastar macka. 3 hopp var dagens rekord.

Tant Saga snart 13 år gammal.

Så fina stenar det fanns på den här stranden.

Puss!

Segelflygare.

Flickorna gillade alla dofter på stranden.

Min älskade galna lilla Runa!

Alla sagoruna flickorna.
För fler bilder titta i Facebook albumet.

5 kommentarer:

Sara sa...

Det är så fint på haväng.. Jätte fina bilder.

Tassintryck sa...

Vilka fina bilder. Ser ut som en härlig dag.
kram från mig
/maria

Kajsa sa...

Ja, fint! Var jättelänge sen jag var där, sist var nog när jag och min dåvarande chef elfiskade oss längs en ansenlig del av Verkeån i jakt på ett stim elritsor som skulle finnas där...vi fick tag på dem inte långt från Andrarum till sist.

Elle sa...

Verkeån! Vad sägs om att vi gör om dendär vandringen!?

Hårboll & Jycken sa...

Ååå vilka härliga bilder!! Välkommen in o kika på vår webbshop:o)
Ha en bra dag