onsdag 11 maj 2011

Valparna får ögon!

Valparna är nu 12 dagar och har börjat öppna ögonen.

Isidor
När jag lyfte upp Isidor för att byta filt i lådan så tappade jag honom nästan så förskräckt jag blev när han glodde tillbaka på mig =) Visst är han söt med glimten i ögat? Kolla in söta pricknosen!


Islög har också börjat öppna ögonen. Hon har snart fyllt i svart på hela nosspegeln så hon kan börja på läpparna och ovansidan på näsan.



Iskall gäspade åt mina försök att fotografera honom han har en liten liten glimt i ena ögonvrån.




Iskall och Islög helt utmattade =)



Nä jag vill inte titta in i kameran jag ska bita lite på min mamma istället! -Isidor 12 dagars trotsåldern =)))



Runa kollar in Isidor, hon är så fascinerad av pojkarna som är så lika henne själv.



Men usch fy den kommer ju hit, oh nej den ska säkert suga på mig, den mjölksugande vampyren iiii bäst jag flyr!



Och jodå lilla Iskra är fin hon med men håller envist sina ögon ihopknipna, och tur är väl det...

4 kommentarer:

Elle sa...

Ååååå!!!

Kattalena sa...

Sööööötnosar!!!!

Annika sa...

Stackars Runa, inte lätt att vara lektant...

Sagoruna sa...

Jaaa jätte jätte (!) synd om Runa, eee tror minsann what goes around comes around....