torsdag 7 oktober 2010

Sloughitik 4 år söker hem


Kajsa 4 år söker hem. Social go sloughi tjej som gärna vill stanna i Sverige, hon fungerar väl med andra hundar. Om ingen känner sig mogen att öppna sitt hem för henne åker hon till Tyskland på lördag förmiddag till ett rescue center. Så finns det någon som är sugen på denna tjej hör av er omgående till Tomas, se telefonnumer i inlägg längre ner.
Kajsa blir kvar i ett fosterhem i skåne tills vidare, så nu har vi fler timmar på oss att hitta ett hem till henne! Är du sugen hör av dig snarast till Tomas.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas hoppas nån öppnar sitt hem för henne.. hon ser bara så fin ut♥

Martina Krebs sa...

Åh, om man ändå kunde! :(
Håller med föregående talare! hoppas!!

Bård Andersen sa...

Jeg trodde hun skulle være den første som fant nytt hjem. Sloughis er bare så underskattade.

Sagoruna sa...

Vi trodde hon skulle få ett hem men personen ringde liksom aldrig till hundstallet )= man kan bli matt för mindre!

Kajsa sa...

Ja om man ändå kunde! Så söt, och vilket fint namn sen!

Olga da Polga sa...

Nej men kära ... jag ringer å mailar idag direkt!!!Det är min Elsas kusin ......

Lisette Lood sa...

Har ni hittat något?? Hur är hon med barn?

Unknown sa...

Hon har hittat ett nytt hem :-))

Anette Ajanki sa...

Synd att jag inte såg detta förrän nu, jag skrev direkt till Azawakh & Sloughi Klubben när det kom ut om dessa omplaceringshundar och det mailet vidarebefodrades till Tomas, där jag specifikt nämnde Kajsa och att vi gärna köpte henne. Men tydligen blev jag bortsållad utan att bli kontaktad....
Skönt att det ordnade sig för Kajsa i alla fall!
Mvh.Anette Ajanki

Anonym sa...

Vilken fantastisk räddningsaktion ni gjort! Imponerad! Tusen rosor till er!