torsdag 5 februari 2009

Utmaningen

En rolig utmaning: Gå in i mappen: Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Bilden visar min kompis Mias russell Raisin som vunnit veteranklassen på en russell-utställning 14 år gammal, hon slog bla sin dotter 10 år gammal och flertalet 7 åringar. Hon placerade sig även i bästa tik klassen och slog veteranhanen. Gammal är äldst helt enkelt!

Hmm utmanar: Elin, Kajsa, Maria, Marie, Renata och Josefin.

5 kommentarer:

Renata och Mats sa...

***HEJ***
jag har antagit utmaningen av dig, se min blogg, och den bilden var inte på låånga vägar något spännande :)

Många. många krya-på-sig pussar till lilla Saga!!!!

Anonym sa...

Jag har också antagit utmaningen, dubbelt upp dessutom.

Elle sa...

You're on!

Källornas whippets sa...

Vi har antagit utmaningen. Det råkade vara en bild på Eiras mormorsmor! Som fyller 13 år på tisdag!!

mariaswhippar sa...

utmaningen är antagen och utförd :)