söndag 2 december 2007

Utmanad - Saga

Utmaningen går ut på att tillkännage sex ovanliga eller speciella saker om sig själv (hunden, alltså...) och att skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.

1. Jag kan klockan, eller jag kan egentligen bara ett klockslag kl 21:00 för då serveras kvällsmaten och matte är lite glömsk ibland så det är tur att jag håller ordning på henne!

2. Jag tycker inte om högt gräs för där kan det finnas nässlor och nässlor går jag bara inte i!

3. Jag har blivit jagad av en katt. Fast berätta inte det för någon för det är pinsamt!

4. Jag tycker inte om att bada, men en gång kastade Mia en pinne i Fyrisån till Fanny och jag blev så glad när hon sprang iväg att jag sprang efter och tog ett jättehopp ut på det blanka men det kunde man inte stå på så då hamnade jag under vattenytan - jättejobbigt! Och när jag kom upp igen så låg det 2 människor dubbelvikta på marken - hmpf!

5. Jag kan pussas på beställning och jag kan flera olika ord för mat. M_A_T, mat, godis, hungrig, äta osv...

6. Jag är en osedvanligt avslappnad vovve som matte kan visa allt på tom hur man kastar kor...

Saga utmanar: Hassel, Fänkål och Tiger!

Inga kommentarer: