söndag 2 december 2007

Utmanad - Runa

Utmaningen går ut på att tillkännage sex ovanliga eller speciella saker om sig själv (hunden, alltså...) och att skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.

1. Jag kan bowla och morra på kommando.

2. Jag tycker inte om när man bråkar, hundar eller folk då går jag mellan - man ska hålla sams här i världen!

3. Jag tycker inte om att åka bil trots att jag är whippet och trots att matte låter mig sitta i baksätet oftast.

4. Det var jag som valde min matte av 3 människor som jag flyttade ihop med som 8½ veckors valp så när hon gick in i ett rum som kallades toa och stängde dörren ylade jag för att påkalla orättvisan i att jag inte fick följa med, det har jag aldrig gjort med någon annan.

5. Jag tycker om popcorn men det har slutat med att jag fastnat i en popcorns påse 2 ggr! Matte har tom lyckats få bildbevis. Senast det hände var i bilen var på en mack och när husse och matte kom ut stod det 4 människor och skrattade utanför bilen för där satt jag inne som en dumstrut...

6. Jag hoppar upp i famnen på männsikor som jag gillar!

Runa utmanar Morgan och Lea (samt Gråbo men han är redan utmanad)

Inga kommentarer: