torsdag 4 augusti 2011

rehab

Eftersom jag har ont i ryggen så pass att jag är sjukskriven ska jag undvika belastning på den men ändå röra mig så mkt jag kan så det blir rehab promenader två gånger om dagen först en timme i långsam takt på morgonen med Saga och Iskra och sen en raskare när kroppen kommit igång på kvällen med Eira och Runa. I det här fantastiska vädret är inte detta en uppoffring precis utan en ynnest.
Var på MR i tisdags kväll och får förhoppningsvis svar i början på nästa vecka. Nu har jag inte suttit många minuter i en bil på snart 2 veckor så ryggen är mycket mycket bättre!

Saga och Iskra på promenad.

Lilla sötnosen poserar. Trixigt att fota i så starkt solljus och objektet är så mörkt. Nån som har förslag på inställning på kameran? (Det var motljus också.)


Iskra står i skuggan och bakgrunden är i direkt solljus häftiga kontraster tycker jag!


hmm var det inte en whippetvalp vi valde?


mmm undrar om man kan äta det här?


Retriever genen har förts över till nästa generation!


Sida vid sida 13½ vecka och 13½ år!


Gräs är gott, jag tror Iskra smäller i sig ½kg gräsklipp om dagen nu, hon har missförstått det där med carnivor/herbivor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder!
JAg skulle nog testa lite olika och se vad man gillar, motljusbilder som nästan inte har någon som helst kontrast är ju fina, precis som siluettbilderna du får om du exponerar efter det ljusa.