söndag 30 januari 2011

Stugan

Nu börjar det sorgligt men sant bli dags att skiljas från min älskade stuga som jag bott i i över 6 år. Inom kort ligger den till försäljning på Hemnet. Detta betyder såklart också att det spännande nog blir inflyttning i Huset efter skilsmässan från Stugan.
I fredags var det fotografering av huset, inför det hade jag städat, fejat och stylat. Jag passade på att ta några kort innan vardagen smyger sig tillbaka i huset.

Sovrummet.

Köket


Köket


Vardagsrummet

Vardagsrummet

Och nej fotografen ville inte använda flickorna osm en styling detalj. Hmpf =)

4 kommentarer:

Elle sa...

Nice! Hoppas ni blir rika på kuppen

Elle sa...

6 år... Bah! Det måste vara en lögn -Du flyttade ju dit nyss! ;)

Maria sa...

Synd att "stugan" ligger så långt från mitt jobb :(

Tassintryck sa...

Den får ni säkert ett bra bud på :-)! Detta innebär att en flytt inom en mkt snar framtid är att se fram emot förstår jag, tjoho :-).
SV: Ja, helt fantastiskt. Hoppas att man kan bli lite vass på den. Du får ge mig lite tips och råd :-)
kram från mig
/maria