måndag 9 juni 2008

Bus bus och mera bus!

För de som inte vet så bor det numera 2 valpar på Knickeäng den ena är förvisso snart 5 år men ändå, samt en tant.

"Valparna" i bustagen. Tanten bevakar.

Den ena valpen jagar den mesta valpen.

Eira.

Dragkamp, jag sätter mina pengar på den till höger.

Sen ville tant Saga också busa!

Tjoho! Runa ser mest förvånad ut och Eira undrar vad som står på.

Grrrr

Runa testar Eiras traständhet eller nåt.

Eiras favoritfisk.

Eira ska gömma fisken i hålet, de andra undrar vad farao hon sysslar med?
Ännu en händelserik dag med ung whippetvalp i huset!

5 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Hej på er! Jag blir inte lite avundsjuk på lilla Eira. Hon verkar ju vara en helt fantastiskt liten varelse! Hur söt som helst! Jag har följt hennes bekantskap med Nokia på Jennys blogg.

Mvh
/Susanne, Umeå

Anonym sa...

Vänta bara. Snart har ni tre. Saga är på G...

Kattalena sa...

Vilka underbara bilder!!! Hehe!

Anonym sa...

Tjooooooooohejsan!
Jag kom plötsligt på hur "dampig" Fabian var som liten... eller forfarande är... *skratt*
Underbara roliga bilder.
"EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD"
Kramelihejsan från Svedala

Elle sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilka underbara bilder!