lördag 15 september 2012

Iskras BPH

Vi filmade stora delar av Iskras BPH.
Min egen åsikt:
Hon reagerar ganska exakt som jag trodde. Skäller inte ett enda skall, reagerar häftigt på det mesta (lite mer än jag önskar och är van vid) men löser också allt på ett fint sätt. Hon går i närkontakt med allt hon blir rädd för, vilket är tydligt för beskrivaren men lite otypiskt vinthund. Jag hoppas vi kan filma Eiras BPH också för gör hon som sist kommer det att se ganska annorlunda ut :)
Som helhet är jag väldigt väldigt nöjd med min goa lilla hund som verkligen uppvisar noll aggressiva beteenden och uppträder lugnt och sansat i det mesta, en mycket enkel hund att leva med! Reagerar och avreagerar väldigt snabbt!


3 kommentarer:

Elle sa...

Vad duktig hon är!

Sandra sa...

Vad kul att få se hur ett sådant test går till. =) Vad duktig hon är. =)

Lena sa...

Så duktig hon är! Är så sugen att göra ett sånt test med Brynolf!