söndag 21 oktober 2007

Gunlög uppsummering


Nu har Gunlög varit här nästan precis 2 månader och vilka månader det har varit!


BIS på inofficiell utställning i Skurup

BT-4 nationell utställning på Sofiero

CERT på nationella LC provet i Sjöbo

Klubbmästerskap LC i Flyinge

Godkänd i anlagsklass viltspår

Kvalificerad till Svenska Whippetklubbens Trippelpris


Sen har ju dessutom jag fått lära mig att räkna till 3 i skogen (där är en två tre), lösa upp en miljard knutar på 3 koppel som trasslat sig, mata 3 hundar samtidigt med 2 händer, sova på 2 kvadratdecimeters yta i sängen, vaknat med 2 tassar i nacken, två i svanken och 4 på fötterna.


Jag har dessutom fått höra citatet

-"Nämen har du TRE hundar???"

dagligen i 6 veckors tid... undrar om jag nu kommer att få höra "Nämen har du bara TVÅ hundar???" och undrar under hur lång tid.


Gunlög kommer att åka hem på tisdag och tomt kommer det att bli!

1 kommentar:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Vilka fantastiska månader det har varit med Gunlög, även vi kommer att sakna henne :-( speciellt Gråbo som verkligen blev förälskad i lilla damen!

Ler igenkännande åt kommentaren angående 3 hundar, vet inte HUR många gånger jag fått frågan Är det dina hundar allihop??? Nä, jag bara lånade ihop 3 st av samma ras, eller hur tänker folk :O