måndag 13 augusti 2012

SW och SKK Ronneby

Premiärutställning för Ellinor och även officiell premiär för Iskra på utställning på söndagens SKK utställning! Mycket nöjd med båda tösernas insats, Ellinor åt, sov och gick runt med pappa och tittade på saker. Iskra skötte sig kanonbra och det gjorde även Runa!
Min goa unge! (kolla så kort hår jag har)
Iskra skötte sig kanon i rörelse innan har hon ju lekt radiobil...
Lördagens juniorklass placerade.
På lördagens inofficiella utställning blev Iskra 4/5 i juniorklassen och Runa 3/4 i seniorklassen med HP. På söndagen gick det desto bättre för båda mina tjejer! Iskra vann juniorklassen med CK och slutade sedan som Bästa Tik-4!!! Vilken debut, det hade jag inte ens drömt om! Runa vann veteranklassen, fick CK och blev BIR-veteran! Tyvärr orkade inte riktigt Ellinor med att vi stannade till veteranfinalen :(
Mina sötnosar!

1 kommentar:

Jana und die Jungs sa...

Congrats for these nice results.
Felix has had his show debut at Donaueschingen big show fist weekend in august and he was as good as gold. :-) Maybe they will be the upcoming handlers ;-)